Als commissie Voetbalzaken Jeugd zijn we enorm verheugd om te kunnen melden dat Tijmen Rekers ook volgend seizoen actief zal blijven als trainer van onze JO15-1.

Tijmen heeft bij SEH en vv Nunspeet al meerdere jaren ervaring met deze leeftijdscategorie en dat past heel goed bij hem als trainer. De huidige 15-1 is actief in de hoofdklasse en onder leiding van Tijmen weten ze telkens goed mee te draaien.

Er is veel spelplezier en een goede progressie zichtbaar bij de spelers waarin Tijmen voor een groot gedeelte verantwoordelijk is. Tijmen is verder ook enorm betrokken bij de club, wat een echte pré is voor een langdurige samenwerking.

Gert Gosseling als lid van Voetbalzaken Jeugd reageert: “Na meerdere gesprekken met Tijmen is het gelukt om hem voor volgend seizoen voor de JO15-1 weten vast te leggen. Tijmen heeft ruime ervaring met deze leeftijdscategorie en als trainer zich ook bewezen bij onze club. We hebben de afgelopen jaren al prettig samengewerkt, dus we zijn enorm tevreden dat Tijmen ook volgend seizoen weer een nieuwe uitdaging aangaat bij de JO15-1. Voor ons is Tijmen echt de gewenste trainer voor deze leeftijdscategorie. Het is voor de club ook goed dat we jeugdtrainers voor een langere tijd weten te binden, dat geeft meer betrokkenheid en continuïteit binnen de jeugd.”

We wensen Tijmen met zijn technische staf Patrick Pluim en Ricardo Pluim nog alle succes voor de rest van het seizoen.

Voetbalzaken Jeugd