Voetbalvereniging Nunspeet zoekt voor het seizoen 2024-2025 een enthousiaste trainer voor onze JO13-1 (hoofdklasse)!

Wie zoeken wij?

• Je hebt passie voor voetbal;
  • Je hebt ervaring met het trainen van jeugdteams;
  • Je bent minimaal in het bezit van Voetbalcoach 1 Junioren (VC1) en wil jezelf door ontwikkelen naar VC2 (voorheen TC3/UEFA C). Bezit van VC2 is een pré;
  • Jij bent een echte teamplayer, werkt graag samen en je bent positief ingesteld;
  • Je staat open om jezelf (verder) te ontwikkelen als trainer.
  • Je bent communicatief + sociaal vaardig en weet een hecht team te maken / houden;
  • Je bent bij voorkeur woonachting in de regio.

Wat vragen wij?

• Team coachen/begeleiden op zaterdag; de wedstrijddag voorbereiden;
  • Voorbereiden, verzorgen 2 trainingen per week;
  • Zorgen voor een goede balans tussen ontwikkeling, plezier, prestatie en participatie
    binnen onze vereniging.

Iets voor jou?

De vereniging beschikt over uitstekende trainingsfaciliteiten. Je komt in een warm bad bij een gezellige vereniging. Wij bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een (financiële) compensatie voor de gemaakte uren. Ben jij deze enthousiaste persoon met passie voor het vak?
Stuur dan je reactie/CV naar jeugdcommissie@vvnunspeet.nl of jeugdvvnunspeet@gmail.com.

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Gert Gosseling (06-36428495) of Diesmer Liewerink (06-51299792).