De Technische Commissie is druk bezig met het samenstellen van de selectie voor het komende seizoen, veel spelers zijn inmiddels gesproken en we zijn blij met de verschillende toezeggingen om komend seizoen voor onze vereniging uit te komen.

Zoals reeds gemeld zijn er reeds diverse spelers uit de huidige selectie vastgelegd en krijgen talentvolle jongeren uit eigen jeugd de kans om zich in de basis te spelen.

Selectie 2024-2025:

Hermen Dam – 2e seizoen

Asse Visscher -2e seizoen

Tariku de Visser – 2e seizoen

Rik Stokvis – 2e seizoen

Als aanvulling op de reeds eerder gemelde talenten gaan we Sven Steinhauer ook de kans geven in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Sven introduceert zichzelf graag aan onze leden, supporters en vrijwilligers.

“Beste supporters van vv Nunspeet,

Mijn naam is Sven Steinhauer, ik ben 18 jaar oud en ik studeer sportmarketing aan hogeschool Saxion in Deventer. Ik ben geboren en getogen in Nunspeet, en ik voetbal dan ook al vanaf ik vier jaar oud ben bij de club waar ik begon op de voetbalschool.

De trainer waar ik altijd aan blijf terug denken is Johan Maas, ik heb veel van hem geleerd en hij heeft me mede gemaakt tot de voetballer die ik nu ben. Onder hem kwam ik voor het eerst op rechtsbuiten te spelen, wat nog steeds mijn favoriete positie is. Echter kan ik ook op andere posities in de aanval uit de voeten heb ik de afgelopen jaren in de JO19-1 bewezen.

Al vanaf kleins af aan hoopte ik ooit in het eerste elftal van vv Nunspeet te spelen, ik ben daarom ook erg blij en trots dat dit werkelijkheid is geworden. Ik hoop veel successen te behalen met Nunspeet en dan ook zo snel mogelijk te promoveren naar de eerste klasse. De supporters kunnen van mij verwachten dat ik altijd 100% zal geven voor het team en ik altijd plezier zal uitstralen binnen de lijnen.

Laat het nieuwe seizoen maar snel beginnen !

Sven Steinhauer”

Technische Commissie vv Nunspeet