Hallo clubleden,

Zoals jullie weten is Stella Fietsen hoofdsponsor van onze mooie club en daarom mag ik jullie uitnodigen voor een exclusief friends and family event van Stella.

Het event vindt plaats bij Stella in Nunspeet op vrijdag 1 en zaterdag 2 maart 2024 en bij de Mandemakers Groep in Waalwijk op 9 en 10 maart. Stella biedt diverse hagelnieuwe top modellen uit het assortiment aan voor echt uitzonderlijke vriendenprijzen! Goed voor jou en natuurlijk ook goed voor Stella.

Dus schrijf je snel in door op deze link https://cloud.mail.stellafietsen.nl/Stella-friends-family te klikken.
Hier kun je aangeven wanneer je wilt komen en lees je alvast meer over de e-bike die bij jou past. Ook is er de mogelijkheid om proef te rijden.

Uiteraard zorgen wij voor een hapje, drankje en gezelligheid.

En oh ja, je mag ook jouw vrienden en familie vragen 😊 Zie ik je dan?

Met vriendelijke groet,
Erik Molenschot