Druk bezocht businessontbijt en bedrijfsbezoek bij Kattenberg Mondial Verhuizingen op 28 februari jl. Woensdagmorgen was het vanaf 7:00 uur al een drukte van belang bij de fa. Kattenberg. Meer dan 50 businessleden, bestuur en commissieleden, sponsoren, hoofdtrainer en assistent-trainer en diverse gasten en personeel fa. Kattenberg waren aanwezig voor het businessontbijt en rondleiding in het prachtige nieuwe bedrijfspand aan de Oosteinderweg te Nunspeet.

Er was zoveel belangstelling voor, dat er zelfs een wachtlijst moest worden gemaakt, kortom het drukbezette businessontbijt ooit.

Er stond een overheerlijk ontbijt klaar. Voorzitter businessclub Erik Molenschot heette iedereen welkom en werd het ontbijt geopend. Hierna werd er door Henk Kattenberg een presentatie gegeven vanaf de oprichting bedrijf in 1904 tot 2024. Tot op heden zijn ze het oudste bedrijf van de gemeente Nunspeet. Ook Gert Kattenberg (oud directeur) is geen onbekende bij de vv Nunspeet en al heel wat jaren sponsor en businesslid.

Na het heerlijke ontbijt werden de gastheren Henk en Gert en Henk v/d Kolk bedankt door Betty Wieteler, secretaris SSVN en Erik Molenschot. Er werd een bloemstuk overhandigd en de nieuwe sponsorbal van vv Nunspeet.

Hierna werd de groep in vieren gedeeld en kregen we een rondleiding door het prachtige nieuwe bedrijf waar ook een demonstratie gegeven werd met o.a. speciale heftruck bij de afd. keukentransport en meubellogistiek. Ook is er een soort oefenruimte ingericht op de bovenste verdieping voor nieuw personeel.

Er is een samenwerking met het COA en worden zorgverhuizingen geregeld. Inboedelopslag wordt in een zeecontainer of houten kist opgeslagen De zeecontainer past precies achterop een vrachtwagen. In de opslagloods in Nunspeet pakt de bovenloopkraan de container van de vrachtwagen en zet deze automatisch op de juiste plek.

Het was indrukwekkend om dit te zien allemaal en de familie Kattenberg mag terecht trots zijn op hun prachtige familiebedrijf.

Heel hartelijk dank namens alle aanwezigen voor de gastvrijheid .

Betty Wieteler,
secretaris SSVN