De TC is verheugd te kunnen melden dat routinier Dennis van der Wal zijn ja-woord heeft gegeven voor volgend seizoen. De afgelopen maanden heeft Dennis zijn conditie op peil gehouden bij Nunspeet en heeft daarin een zeer goede indruk achter gelaten bij technische staf en TC.

Met een indrukwekkende carrière brengt Van der Wal een schat aan ervaring naar Nunspeet. Op zijn voetbal CV staan onder andere FC Zwolle (7 seizoenen), Cambuur Leeuwarden, WHC, Flevo Boys, Sparta Nijkerk en Go Ahead Kampen. Met meer dan 110 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie is hij gepokt en gemazeld in de voetballerij.

Dennis is met zijn 37 jaar niet meer de jongste maar niettemin nog prima in vorm qua fitheid. Het klussen aan zijn nieuwe huis en die van zwager Adi Draganovic houdt hem jong. “Ik ben vastberaden om nog minimaal 1 seizoen alles te geven wat ik nog in mij heb. Ik geniet nog enorm van het spelletje en kan niet wachten om weer op de zaterdagen te voetballen. Nunspeet ken ik als een zeer warme vereniging met een mooi beleid om zoveel mogelijk Nunspeetse jongens de kans te geven in het 1e te voetballen. Daarin zie ik voor mijzelf ook een belangrijke rol om jonge talenten helpen verder te ontwikkelen en hen een winnaarsmentaliteit over te brengen. Ik zie erg uit naar volgend seizoen en hoop dat ik Nunspeet kan helpen sportieve stappen omhoog te maken”.

Hartelijk welkom Dennis, we kijken uit naar een succesvolle en plezierige samenwerking op en buiten het veld!