vv Nunspeet is een herkenbare vereniging in de regio, waar binnen een gezonde, betrokken, veilige en goed functionerende organisatie de voetbalsport kan worden beoefend op ieders niveau. Hierbij is aandacht voor sportiviteit en respect, focus op prestatie, plezier en persoonlijke ontwikkeling, zowel op het speelveld als daarbuiten. Afgelopen jaren is de verenging sterk gegroeid naar ruim 500 voetballende jeugdleden!

Bij deze groei hoort het verder optimaliseren van onze jeugdopleiding en zijn we op zoek naar een Hoofd Jeugd Opleiding (HJO/HO) die de ingezette ontwikkelingen in ons Jeugdbeleidsplan wil borgen en verfijnen. Het Hoofd Jeugd Opleiding is onderdeel van het Technisch Hart van de commissie Voetbalzaken Jeugd (VZJ).

Hoofd Jeugdopleiding:

Het Hoofd Jeugdopleiding (HJO/HO) is een nieuwe functie binnen voetbalvereniging vv Nunspeet.
Hij of zij ontwikkelt en bewaakt de “blauw/gele” draad binnen de jeugdopleiding (jeugd betreft jongens en meiden), zorgt voor verbeterde doorstroom naar de senioren én draagt bij aan betere trainers.

Kerntaken en Verantwoordelijkheden:

• Verantwoordelijk voor borging van het voetbaltechnisch beleid welke voortkomt uit het Jeugdbeleidsplan;
  • Geeft volgens het principe ‘positief coachen’ leiding aan het begeleidend voetbalkader van de jeugdteams;
  • Mede verantwoordelijk voor de werving en begeleiding van trainers selectieteams en hoofdleiders.
  • Draagt zorg voor de uitvoering van de ‘train de trainer’ trajecten;
  • Stelt de teamindelingen van de selectieteams jeugd vast in overleg met de selectietrainers en de commissie Voetbalzaken Jeugd;
  • Draagt zorg dat de teamindelingen van de recreatieve teams op een correcte en zorgvuldige wijze worden uitgevoerd;
  • Draagt zorg voor aansturing van (interne) scouting;
  • Bezoekt wedstrijden, trainingen en besprekingen.

Profiel:

Als vereniging staan we open voor een HO met ervaring, als ook een persoon welke de opleiding tot HO-B/HO-C wil gaan volgen en/of reeds volgt.

De kandidaat beschikt minimaal over licentie HO-C/VKC. HO-B/HO-A licentie is een pré. Er is ervaring met jeugd selectieteams op minimaal hoofdklasse speelniveau. Je bent beschikbaar om bij doordeweekse trainingen aanwezig te zijn en/of bijeenkomsten te organiseren. Tevens ben je beschikbaar op de speeldagen van de jeugd- en selectieteams.

Iets voor jou?

De vereniging beschikt over uitstekende trainingsfaciliteiten. Je komt in een warm bad bij een gezellige vereniging. Wij bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een (financiële) compensatie voor de gemaakte uren. Ben jij deze enthousiaste persoon met passie voor het vak?

Ben jij in staat om onze trainers beter te maken? En ben jij in staat om samen met de commissie Voetbalzaken Jeugd te werken aan een veilig en sportief ontwikkelingsklimaat? Geloof jij in de principes van “positief coachen” om jeugdvoetballers te begeleiden?

Stuur dan je reactie/CV naar jeugdcommissie@vvnunspeet.nl of jeugdvvnunspeet@gmail.com. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Gert Gosseling (06-36428495) of Diesmer Liewerink (06-51299792).