Bestuur en leden voetbalvereniging Nunspeet zijn verdrietig vanwege het overlijden op 28 maart 2024 van ons oudste lid en Lid van Verdienste

Willem Brummel
op de hoge leeftijd van 100 jaar

Willem was sinds 1955 lid van onze vereniging en heeft diverse functies vervult, zoals verzorger, bestuurslid algemene zaken in het bestuur van Lou Dorper, leider 2e elftal en jarenlang bij de Onderhoudsgroep en de voormalige GOBO ’s. Hiervoor is hij benoemd tot Lid van Verdienste bij vv Nunspeet.

Willem, rust in vrede. De laatste jaren was het (bijna)niet meer mogelijk de thuiswedstrijden van Nunspeet te bezoeken, maar je was een fanatieke en trouwe supporter met een echt blauw-geel hart.

Wij wensen zijn vrouw Aartje, kinderen, kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe.

Wilt u de familie laten weten dat u met hen meeleeft, u kunt ze dan een kaartje sturen naar: Prins Bernhardstraat 122, 8071 LV Nunspeet

Namens Bestuur en Leden, Lief en Leed vv Nunspeet
Rob Buis, Voorzitter Betty Wieteler-Bruijnes

Klik hier voor de rouwkaart.
Klik hier voor het In memoriam
Klik hier voor de minuut stilte