Na afloop van de wedstrijd van vv Nunspeet tegen WVF zijn zaterdag 13 april jl door 2 nieuwe businessleden en 3 businessleden hun contract verlengd en ondertekend, tw:

Nieuw: 3 sterren contract :

a) Auto Versteeg Buurman uit Nunspeet door Egbert Westerink

Nieuw 2 sterren contract:

Brandt Bedrijfsmakelaars uit Harderwijk – door Mark Groeneveld.

Verlenging 2 sterren contract:

c) Leemans Assurantie Adviseurs Bv – Nunspeet door Herman van Gemert ( 1 jaar)

d) Bronckhorst Lastechniek – Nunspeet door Tijmen Bronckhorst (1 jaar)

e) Boeve Accountants en Adviseurs – Nunspeet door Rienk Boeve ( 3 jaar)

Namens bestuur SSVN tekenden voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler-Bruijnes en de businessleden die dat wilde, vertelden de aanwezigen in het businesshome e.e.a. over hun mooie bedrijf.

We zijn blij als bestuur, dat deze nieuwe businessleden zich hebben toegevoegd aan de businessclub en drie businessleden weer hun contract hebben verlengd bij de SSVN en als dank werd een prachtige bloemen overhandigd.

Bij de laatste thuiswedstrijd op 18 mei a.s., zullen nog meer business- en vv Nunspeet contracten worden ondertekend.

Namens bestuur businessclub vv Nunspeet
Betty Wieteler-Bruijnes