Zaterdag 18 mei jl. vond na de competitiewedstrijd van vv Nunspeet tegen IJVV uit IJsselmuiden de bekendmaking “Speler van het seizoen 2023 -2024” plaats.

De prijzen werden door de heer J.W. Dekker, namens de sponsor GPS Nunspeet Holding BV, uitgereikt. Speler van het jaar werd Adi Draganovic. Op de tweede en derde plaats eindigden Enes Keklikoglu en Jonathan van ’t Hof.

Namens de voetbalvereniging Nunspeet willen wij de sponsor GPS Nunspeet Holding BV bedanken voor het beschikbaar stellen van de prijzen.

Tevens bedanken wij Restaurant Joris voor het beschikbaar stellen van de prijs voor de “Man of the Match” en Fleurcentrum Blok voor het beschikbaar stellen van de bloemen voor de “Man of the Match” die na elke thuiswedstrijd van ons 1e elftal wordt uitgereikt.

Foto’s: Dianta Lokhorst