Trots dat ze is!!! Kirsten is geselecteerd uit een groep talentvolle meiden om vanaf komend seizoen in te stromen bij Jong SC Heerenveen. Afgelopen jaar mocht ze al meetrainen met de talenten, wat altijd al een droom was wordt nu werkelijkheid.

Kirsten is bij vv Nunspeet begonnen bij de pupillen met trainers Wilber Mulder en Gerrit Bruinewoud. Na een kort uitstapje is ze seizoen ’23-’24 ingestroomd bij onze JO15-1 in de hoofdklasse, waar trainer Tijmen Rekers de opleiding heeft voortgezet.

Kirsten: “Ik wil vv Nunspeet en vooral ook de trainers bedanken voor de ontwikkeling die ik hier heb mogen doormaken, wat er mede voor gezorgd heeft dat ik nu bij Jong SC Heerenveen Vrouwen mag instromen”

SC Heerenveen:
“sc Heerenveen is een familieclub. Ieder kind mag dromen van een carrière bij ons, niet alleen jongens mogen hopen dat ze ooit in het Abe Lenstra stadion spelen. Vanaf het seizoen 2023/2024 zijn de sc Heerenveen Vrouwen geïntegreerd binnen onze club. Vivianne Miedema, Sherida Spitse, Lieke Martens en Fenna Kalma – allemaal speelsters van de Oranje Leeuwinnen – droegen ooit ons pompeblêdenshirt.”

vv Nunspeet wenst Kirsten heel veel succes toe bij de Friezen, en hopelijk komt ze nog vaak bij onze club langs om meer meiden enthousiast te krijgen voor het voetbalspelletje.

Heb je ook de droom om Kirsten achterna te gaan? Schrijf je dan snel in via https://vvnunspeet.nl/index.php/digitaal-aanmelden/