Beste leden, supporters en vrijwilligers,

Graag introduceer ik mij als nieuw selectielid bij vv Nunspeet aan jullie. Ik ben Joep Banse, 19 jaar oud en woon in Ittersum/ Zwolle Zuid.

Vanaf mijn 4e jaar heb ik altijd voor SVI gevoetbald, de overgang naar Nunspeet is dan ook spannend maar ik heb ontzettend veel zin om komend seizoen op De Wiltsangh te voetballen. Nunspeet staat bij mij bekend als een vereniging met een rijke historie in het amateur voetbal.

Ik studeer op het Deltion college en volg de richting Voeding & Leefstijl.

Als 17e jarige heb ik mijn debuut gemaakt in het eerste elftal van SVI, ik speel graag in de aanval en kan op alle posities goed uit de voeten. Rechtsbuiten heeft mijn voorkeur.

Ik heb regelmatig tegen vv Nunspeet gevoetbald, de prettige sfeer op jullie sportpark is mij altijd opgevallen. Toen de TC mij benaderde was ik aangenaam verrast en hoefde niet lang na te denken om mijn ja woord aan vv Nunspeet te geven.

Ik zal er komend seizoen alles aan doen om de leden, supporters en vrijwilligers te verrassen met mooie acties en doelpunten aan mijn inzet zal het zeker niet liggen en wat zou het mooi zijn om komend seizoen, met elkaar, ten minste een periodetitel te veroveren, en hopelijk meer!

Laat het nieuwe seizoen maar snel van start gaan.

Joep Banse