Patrick Visser completeert de selectie ’24/’25. De 21-jarige spits/10 komt over van DSV ’61 waar hij afgelopen seizoen 22 goals maakte in de 4e klasse. En vanmiddag in de Nacompetitiewedstrijd tegen Fortissimo 3x trefzeker was. Patrick stelt zich graag voor:

“Beste leden, vrijwilligers en supporters van vv Nunspeet,

Ik ben Patrick Visser, 21 jaar oud en woon in Doornspijk. In het dagelijks leven plaats ik badkamers bij Arma keukens en sanitair. Mijn grootste hobby is voetbal, daarnaast vind ik het ook erg leuk om naar de sportschool te gaan.

Vanaf mijn 6e voetbalde ik in de jeugd bij DSV 61 en dit seizoen was al het 5e jaar in het 1e bij DSV waar we nog nog meedoen om nacompetitie voor promotie. Mijn favoriete positie is aanvallende middenvelder of spits.

Ik weet dat vv Nunspeet een grote vereniging is, met veel potentie om zo hoog mogelijk te voetballen maar waarbij iedereen het belangrijk vindt om het verenigingsgevoel te behouden en ik kijk er erg naar uit om volgend seizoen voor vv Nunspeet te voetballen!

Ik ga er in mijn eerste jaar alles aan doen om belangrijk te kunnen zijn voor het team met veel doelpunten en assistst zodat de supporters veel plezier kunnen beleven aan het eerste elftal.

Tot volgend seizoen.”

Namens de TC van vv Nunspeet nog een speciaal woord van dank aan de TC en staf van DSV ’61. Nadat wij onze interesse in Patrick kenbaar hebben gemaakt, heeft DSV ’61 ingestemd met een proeftraining bij vv Nunspeet voor Patrick om het niveau bij Nunspeet te ervaren. Wij realiseren ons dat DSV ’61 een bepalende speler kwijt raakt en zijn hen zeer erkentelijk voor hun opstelling in dit proces. Wij wensen DSV ’61 alle succes in de wedstrijden om promotie!