Beste allemaal,

Voetbalseizoen 2024-2025 zal bij vv Nunspeet in het teken staan van ons 100-jarig jubileum. Een jaar lang zullen er activiteiten worden georganiseerd die deze prachtige mijlpaal een extra cachet geven.

Eén van de topacties is het uitbrengen van een jubileumshirt. De afgelopen maanden is een keur aan leden bezig geweest met het ontwerpen van het shirt. Het is een polo geworden in retro-style met een omgekeerde kleurstelling naar blauw-geel. Aangevuld met het jubileumlogo en verschillende inzetten die verwijzen naar het rijke clubverleden en onze 100- jarige historie.

Het shirt zal komend seizoen gedragen worden door het eerste elftal in combinatie met een nostalgische witte short en blauwe sokken. Voor de rest van de vereniging zal het een verzamelobject blijven. Wil je ook in het bezit komen van dit unieke kledingstuk dan kan dat per voorinschrijving. Op een viertal avonden kun je door middel van passhirts je maat bepalen en vervolgens het shirt bestellen.

Bij de bestelling dien je wel direct met een pintransactie het bedrag te voldoen. Uitlevering zal begin september, na een bericht met de details op de website, plaatsvinden. Door een oliebollenactie van Jeugdzaken en een bijdrage uit het jubileumbudget kunnen we de huidige jeugd (VS-O19) van vv Nunspeet het shirt goedkoper aanbieden.

Senioren €44,99 & Jeugd (VS-O19) €34,99

De pasavonden zijn op: