Met de zomer voor de deur, is het de hoogste tijd om jullie, onze leden, vrijwilligers en andere betrokkenen, te laten weten wat er in het nieuwe seizoen allemaal staat te gebeuren. We hebben hiervoor de Jubileumjaar 2024/2025 activiteitenkalender gemaakt.

Want op 1 september 2024 bestaat onze club vv Nunspeet dan echt 100 jaar. En deze mijlpaal gaan we het hele seizoen met elkaar vieren met behulp van allerlei leuke activiteiten. Zoals jullie gewend zijn, starten we het seizoen op 6 september met het Slim Solar Systems toernooi.

Op 7 september hebben we de jubileumaftrap. Op die zaterdag in september is er een dagprogramma voor de jeugd, speelt Nunspeet 1 tegen Oud Nunspeet en is de presentatie van het jubileumshirt.
Voor het jubileumshirt zijn er de komende weken pasavonden. Je kunt het zeldzame jubileumshirt voor een gereduceerd tarief kopen. Er zijn volwassen- en kindermaten te verkrijgen. Het jubileumshirt wordt hierna niet meer gedrukt dus wees er snel bij!

En zo zijn er nog talloze activiteiten die aankomend seizoen georganiseerd gaan worden. De kalender zal dan ook voller en voller worden.

Mocht je een leuk idee hebben en je willen inzetten om iedereen een onvergetelijk leuk jaar te bezorgen, laat het vooral weten via vvnunspeet100@gmail.com.

Wil je ons helpen als vrijwilliger, ook fantastisch. Meld je aan! Een handvol enthousiastelingen heeft al aangegeven iets te willen organiseren in dat jaar dus we kunnen nog hulp gebruiken.

Namens vv Nunspeet en iedereen die er straks van geniet, alvast bedankt!