Namens alle spelers, ouders en begeleiding van Nunspeet JO13-1 willen wij onze enorme dank uitspreken aan onze twee fantastische sponsoren. Dankzij jullie steun kunnen wij als team niet alleen beter presteren, maar stralen we ook trots uit, zowel op het veld als daarbuiten.

Allereerst een hartelijk dank aan Slim Solar Systems uit Nunspeet, en in het bijzonder Sebastiaan Eikendal, voor het schenken van de prachtige jassen. Dankzij deze jassen staan we er tijdens trainingen en wedstrijden warm en comfortabel bij, of we nu op de bank zitten of langs de zijlijn staan aan te moedigen. In weer en wind kunnen we met trots onze clubkleuren vertegenwoordigen, en dat is mede dankzij jullie.

Daarnaast willen we De Jong & Laan, en in het bijzonder Emiel Hop, van harte bedanken voor de schitterende trainingskleding. Jullie hebben ervoor gezorgd dat we als één geheel kunnen trainen, met een professionele uitstraling die ons teamgevoel versterkt. Samen trainen in dezelfde kleding zorgt voor eenheid en versterkt onze motivatie om als team sterker te worden.

De resultaten mogen er dan ook zijn: kijk maar naar de foto’s om te zien hoe fantastisch het geheel eruitziet!

Nogmaals, namens alle spelers, ouders en het team van Nunspeet JO13-1: bedankt voor jullie gulle bijdrage en geweldige betrokkenheid.