Vorige week is de volledige selectie van vv Nunspeet onder toeziend oog van de nieuwe hoofdtrainer Werner Pluim en zijn staf gestart met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Naast een bijna volledige nieuwe staf zijn er ook diverse nieuwe spelers aan de selectie toegevoegd zoals: Adi Draganovic (Go Ahead Kampen), Tariku Visser (PEC Zwolle), Rik Stokvis (eigen jeugd), Mustafa Kalkan (FC Horst), Asse Visscher ( Be Quick), Hermen Dam (Berkum) en Dean van Ooijen (VVOG). Er waait dus een nieuwe frisse wind in de selectie die heeft uitgesproken ten minste te gaan voor een periodetitel, maar streeft naar directe promotie.

Stella Nederlaag Toernooi
Nadat er volop getraind is zal er op zaterdag 12 augustus gestart worden op het eigen Stella Nederlaag Toernooi. De volgende wedstrijden worden voor dit toernooi thuis op eigen Sportpark De Wiltsangh gespeeld: 12 augustus Nunspeet- DVC’28, 19 augustus Nunspeet- Go Ahead Kampen en 26 augustus Nunspeet- DOS 37. Alle wedstrijden beginnen om 14:30 uur.

Districtsbeker Oost
Aansluitend op het Nederlaag Toernooi volgt de Districtbeker Oost, Nunspeet is ingedeeld in een poule met WHC uit Wezep, SVI en Nieuwleusen.
De eerste poulewedstrijd wordt gespeeld op 2 september, thuis tegen WHC uit Wezep, de overige duels zijn op 9 en 16 september uit.

Competitie indeling 2e klasse H
Zaterdag 23 september zal de eerste ronde van de competitie gespeeld gaan worden. De tegenstander en het wedstrijdprogramma worden op 12 augustus gepubliceerd.

De indeling is als volgt: AGOVV (Apeldoorn), DOS Kampen, sv Epe, Hatto Heim (Hattem), vv Heerde, vv Hierden, FC Horst, IJVV (IJsselmuiden), SVI (Zwolle), Unicum (Lelystad), WVF en ZZVV (Zuidwolde).

Kortom een indeling die veel derby’s op het programma heeft staan waardoor er veel te beleven gaat worden op sportpark De Wiltsangh!