Dinsdag 6 februari jl. werden plm. 50 businessclubleden en gasten ontvangen met koffie/thee met cake bij hoofdsponsor Rabobank Noord Veluwe, waarna men met de door de VTS gesponsorde bus richting Zwolle vertrok.

Het was een gezellige sfeer en werden om 18:30 uur ontvangen met een drankje en een lopend buffet bij het hotel Lumen bij het PEC stadion. Daar werden we verwelkomd door de manager Voetbalacademie Bert Ebbens, oud trainer van de vv Nunspeet, en commercieel directeur Joost Broerse. Hierna kregen we mooie zitplaatsen toegewezen op de tribune. In de rust en na afloop waren we te gast bij de businessclub.

We hebben genoten van deze mooie wedstrijd, ondanks dat de buitentemperatuur min 9 graden was, maar hier had men rekening mee gehouden. De wedstrijd werd gewonnen door PEC Zwolle met 3-2, dus ook nog doelpunten genoeg gezien.

Al met al kan men terugzien op een geslaagd businessuitje, dat zeker voor herhaling vatbaar is, mede gezien de wachtlijst van 10 personen, die ook graag hadden meegewild.

Betty Wieteler
secretaris Businessclub vv Nunspeet