Dinsdagavond 28 mei jl. werd na de training in de businessclub afscheid genomen van de vertrekkende spelers en leden van de Technische staf. Er was een gezellig samenzijn met het bestuur en onder het genot van een hapje en drankje werd er teruggekeken op het afgelopen seizoen.

Het was een seizoen met meerdere gezichten, maar wel eentje met een goed einde. In de wedstrijden onder Lucas Hoekman, interim trainer, werd er niet meer verloren en een indrukwekkende eindsprint zorgde voor het gewenste resultaat. Lijfsbehoud. Een prachtige serie met 4 overwinningen en 3 gelijke spelen werd neergezet. Op de voorlaatste speeldag werd hiermee al een eind gemaakt aan de degradatiezorgen.

De trainersstaf gaat er komend seizoen compleet anders uitzien. Er werd afscheid genomen van Lucas Hoekman, Mitchell Poot en Bert Polinder. Ook een aantal spelers zal volgend seizoen niet meer terugkeren bij het eerste elftal. Ook zij werden in het zonnetje gezet door de vereniging. Henrico Abma, Marnix Tissingh en Denilçon Ramazan nemen afscheid en hebben voor volgend seizoen een nieuwe uitdaging gevonden.

Martijn Dekker hangt de voetbalschoenen in de wilgen, maar is wel bereid gevonden om volgend seizoen betrokken te blijven bij de doelmannen van de vereniging. Iets waar de club erg blij mee is. Trainer Lucas Hoekman bestempelde Dekker als een echte liefhebber en de passie voor het keepersvak zal hij dus blijven doorgeven aan de andere doelmannen.

Niek Daalmeijer heeft besloten om in een lager elftal te gaan spelen. Hij zal volgend seizoen dus ook geen onderdeel meer uitmaken van de selectie.

Voor de vertrekkende en stoppende spelers was er als afscheid het shirt waar zij dit seizoen in gespeeld hebben en een bos bloemen.