De Pupil van de Week is een oude bekende binnen de vv Nunspeet. Twee spelers vanuit een pupillenteam worden uitgenodigd door de hoofdsponsor Rabobank en worden eens extra in het zonnetje gezet. Een interview op de website. Hun team met zwaaiende vlaggen tijdens de opkomst bij een thuiswedstrijd. Een aantal mooie cadeaus in de ontvangstkamer. En de traditionele aftrap bij het Nunspeet 1 met een strak ingeschoten doelpunt in de goal van de tegenstander.
Daar komt nu een concept bij namelijk: ”TEAM VAN DE WEEK”. Het idee is in samenwerking met Wilbert van de Steeg ontstaan. Wilbert is directeur bij Marketcall, een bedrijf gevestigd in Apeldoorn. Het callcenter is gespecialiseerd in B2B telemarketing. Hij wilde graag iets betekenen voor de jeugd van vv Nunspeet en door zijn contacten met Vitesse is het idee ontstaan.
Marketcall stelt het TEAM VAN DE WEEK in de gelegenheid om gratis een thuiswedstrijd van Vitesse te bezoeken. Er zijn 20 wedstrijdkaarten, 4 parkeerkaarten en 2 GelreDome Wallets ter beschikking. De inzet is om zo veel mogelijk pupillen de kans te geven een wedstrijd te bezoeken.
Ouders/trainers/leiders kunnen mee als begeleiding. Overige kosten zoals consumpties zijn voor eigen rekening. Tevens heeft Marketcall kleding ter beschikking gesteld voor de begeleiding van de Pupil en TEAM VAN DE WEEK. Jullie zullen Dianta Lokhorst en Annamaria de Vogel voortaan in paarse kleding in de huisstijl van Marketcall op het hoofdveld zien. We willen Wilbert en zijn bedrijf bedanken voor zijn bijdrage aan de vereniging en onze jeugd in het bijzonder.
Jeugdcommissie vv Nunspeet,
Ingmar de Vrieze