Opnieuw is de vv Nunspeet in rouw! Op 3 april 2020 is na een steeds afnemende gezondheid, overleden op de leeftijd van 87 jaar

Johan Oeben

Hij is vanaf 2009 lid bij de vv Nunspeet en heeft heel veel betekend voor de onderhoudsgroep in “KLEEDKAMER 4”

Johan, je was de laatste jaren niet meer actief bij de onderhoudsgroep op ons sportpark, mede door je hoge leeftijd en afnemende gezondheid. Tot voor een paar jaar terug heb je veel in het onderhoud gedaan, meestal op je groene zitgrasmaaier en en je was handig in technische klusjes. Later zorgde jij ervoor dat de koffie op tijd klaar was.

Wat was je trots op je kleinzonen toen die nog bij de jeugd speelden. Elke wedstrijd stond jij langs de kant om hen aan te moedigen. Jij was een vriendelijke man, altijd in voor een praatje en met een blauw-geel hart.

Wij wensen zijn kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies te dragen.

Door het Coronavirus wordt de crematie op donderdag 9 april a.s. in besloten kring gehouden en is er geen gelegenheid om te condoleren.

Je kunt je medeleven tonen door een kaartje te sturen naar:
Jan Oeben
Het Groene Portaal 14
8071 TP Nunspeet.

Namens bestuur en leden Voetbalvereniging Nunspeet

Rob Buis,                                             Betty Wieteler-Bruijnes,
Voorzitter vv Nunspeet                     Lief en Leed vv Nunspeet

Klik hier voor de rouwkaart