De twee kunstgrasvelden van vv Nunspeet zijn het hele jaar toegankelijk voor (niet-)leden zolang er geen activiteiten op de velden zijn.

Bij winterse omstandigheden zijn voor zowel leden als niet leden (in het kader van het open sportpark) de onderstaande spelregels van toepassing:

• Sneeuw: Betreden van een besneeuwd veld is niet toegestaan. Bij betreding zal ijsvorming ontstaan welke zich aan de mat vasthecht en daardoor (afhankelijk van de temperatuur) langzamer ontdooit. Het is in geen geval toegestaan het veld sneeuwvrij te maken.
  • IJzel: Betreden is in deze omstandigheden verboden. Vezels waarop zich ijs afzet kunnen bij betreding breken, als gevolg van het beschadigen van de vezels door het ijs.

Klik hier voor meer informatie over het gebruik van de kunstgrasvelden.