Onze tweede wedstrijd Walking Footballers vv Nunspeet is een feit, nadat we in oktober 2021 tegen de Old-stars van vv “t Harde hadden gespeeld (6-8 verloren) waren op uitnodiging van Old-stars vv Huizen aldaar te gast op woensdagmorgen 30 maart 2022.

Om 9:30 uur verzamelen op de parkeerplaats van de Wiltsangh en rond 10:30 werden we op het sportpark in Huizen met een kop koffie en na toewijzing kleedkamer, omkleden en bespreking tactiek gingen we het kunstgras op voor de warming-up.

Voordat de wedstrijd begon eerste nog even een fotootje, we waren met ons zessen, dus zonder wissels en ook met een paar spelers niet helemaal fit.

Na het fluitsignaal, van de uitstekend leidende scheidsrechter gingen we van start, na een gelijk opgaande wedstrijd wist Peter Beek de bal van de laatste man te ontfutselen en met een ouderwetse punter te scoren: 0-1, daarna kwam Huizen opzetten en wisten 2x te scoren, toch wist Wim Drost de stand weer gelijk te trekken 2-2. Huizen trok weer ten aanval en wist de leidging te nemen, echter Nunspeet liet het niet op zich zitten en scoorde 2x, Andre van Dongen en Peter Beek, ruststand 3-4 voor Nunspeet.

Na rust waren we het eventjes helemaal kwijt, slecht inspeelpasses en het tekort aan wisselspelers begon parten te spelen, vv Huizen liep ineens weg naar 4-8, maar we bleven het proberen en toch lukte het Peter Beek nog 2x te scoren, vv Huizen bracht uiteindelijk de stand op 6-9.

Na afloop hebben we samen nog onder het genot van een kopje koffie met speculaas en er kwam ook nog een grote schaal met wordt en kaas rond, nagepraat en afgesproken dat de Old-stars van Huizen ook een keer naar de Wiltsangh komen, We hebben genoten van deze wedstrijd. Dit smaakt naar meer!!!!.

Spelers: Wim Drost, Andre van Dongen, Hennie Sewuster, Gerrit ten Brink, Andre Versteeg en Peter Beek.

Elke vrijdagmiddag trainen we onderling en we hebben nog meer uitnodiging lopen van Old-stars van verenigingen in de buurt. Bent u ook nieuwsgierig of kent u iemand voor wie Walking Football, zowel fysieke als sociale uitkomsten kan bieden, schroom dan niet om geheel vrijblijvend contact te zoeken met Peter Beek of Hessel Schurink via een mail naar lidmaatschap@vvnnunspeet.nl.

Het trotse team en enkele actiefoto’s.