Het huidige Pupil van de week team is blij dat voor komend seizoen er een vrijwilliger is die Pupil van de Week wil continueren. Echter we zijn nog op zoek naar een 2e vrijwilliger en/of back-up hiervoor.

Taken voor de wedstrijd:

• Twee weken voor de wedstrijd leiders/trainers mailen met de vraag 2 pupillen te loten en door te geven.
  • Zorgen dat er een schriftelijk interview wordt afgegeven aan de pupil.
  • Zorgen dat het interview op de website wordt geplaatst.
  • Voor het team van de week o.a. kaartjes voor thuiswedstrijd Vitesse verdelen/regelen.

Taken op de wedstrijddag zelf:

• Ontvangen pupillen van de week en zijn/haar ouders.
  • Speler rondleiden langs bestuur, scheidsrechter, supportersvereniging en naar de kleedkamer van Nunspeet 1.
  • Begeleiding team van de week tijdens vlaggen langs de kant wanneer de spelers van het 1ste warm spelen.
  • Begeleiding team van de week voor het vormen van een erehaag voor de pupillen, scheidsrechter en teams.
  • Na de aftrap zorgen voor iets lekkers en een drankje team van de week in de kantine.
  • In de rust zorgen dat de pupillen een aandenken en oorkonde krijgen.

Het is een super dankbare vrijwilligersfunctie die door de pupillen van de week zeer wordt gewaardeerd. Het zou zonde zijn als er geen begeleiding is en dat er dan geen pupil van de week meer zou zijn!

Mocht er interesse/vragen zijn of wil je graag een keer meekijken hoe het in het echt gaat laat het Dianta of Annamaria weten. Dit kan via pupilvandeweeknunspeet@gmail.com.