“Nunspeet Vr1 wint weer en wel met 6-0.”

Vandaag weer een thuiswedstrijd en weer zat het weer, weer niet mee, alleen bleef het bij een fikse hagelbui tijdens de warming-up waar alles en iedereen probeerde te schuilen in de dug-out en een record werd neer gezet van 20 personen in een dug-out. Na hagel en regen komt zonneschijn en nu ook maar hopen dat na 4 verliespartijen op rij er weer eens gewonnen zou gaan worden. En het toegestroomde publiek zou het niet liggen want de lange zijde was aardig uitverkocht en de bussines ruimte de witte beagle zat ook vol. Volgens inside information was Vios Vaassen niet op volle oorlogs sterkte naar Nunspeet afgereisd en hadden ze ook geen keepster dus wie weet.

1e helft
Na een korte maar krachtige speech van Arjan en het ontdoen van alle sieraden kwamen de Vrouwen 1 vol zelf vertrouwen veld 4 op gelopen en wat bleek direct na de aftrap koos Ilse het hazepad met de bal aan haar voeten gaf voor en Nine schoot de bal hard tegen de paal het visite kaartje was afgegeven maar niet alleen de paal stond in de weg maar ook inval Keepster Maud van Vios stond aardig in de weg met een aantal goede reddingen. Het duurde een klein kwartiertje toen Nine een goede corner nam en Lotte v/d K de bal goed door kopte in de verre hoek 1-0. Nadat Nine een paar keer gevaarlijk was maar telkens de keepster tegen kwam probeerde zij het naar een half uur spelen het een keer om de bal op Belle in te spelen die zowaar met links inschoot 2-0 dacht iedereen maar de grens had de vlag al omhoog en werd het doelpunt afgekeurd maar 5 minuten voor tijd stuurde Esmee Nine de diepte in en die dacht niet afgeven die bal maar gewoon strak in de korte hoek inschieten 2-0 dit was ook tevens de ruststand.

2e helft
In de rust werd er gewisseld gingen Nine en Lotte v/d K eruit en kwamen Sarah en Sanne erin met nieuwe aanvalsters erin om meteen weer druk naar voren te zetten en werd een paar keer Ilse weggestuurd richting doel maar net als in de 1e helft kreeg Ilse er geen bal in het doel, zelfs niet in een rare kluts, langs de lijn werd Arjan er niet vrolijker op en stond al mopperend naar het spel van Nunspeet te kijken. In de 70e min Melissa eruit en Lotte D erin even wat doorschuiven achterin en de verdediging staat weer goed en met een goede verdediging voor je dacht Silia ook ff een tegenstander te dollen wat ze dan ook goed deed en vervolgens de aanval weer opzette en Daimy in de 71e min de korte hoek opzocht en de bal strak tussen de keepster en de paal hard inschoot 3-0. in de 80e min een vrije trap genomen door Daimy die via onderkant lat het veld weer in gaat en Sanne met een vette omhaal de bal in het doel schiet 4-0. Even later was het weer Daimy in de hoofdrol die in een hard gevecht met haar tegenstander bijna Arjan onderste boven liep en dat vervolgens de tegenstander de bal tegen Daimy haar hoofd aan gooide, de goed fluitende scheids had het gezien en toonde 2 keer de gele kaart (5 minuten straf), en verder allebei de ploegen met 10 man verder en werd Anke nog binnen de lijnen gebracht. In de 85e min was het Belle die alleen op de keepster af ging en van verre afstand de bal over de keepster heen lobte en de 5-0 maakte. De twee kemphanen mochten weer het veld in maar die van Vios was al gaan douchen dus met Daimy weer in het veld werd het 11 tegen 10 en dat vond Ilse wel prima en ging er op rechts vandoor om dan eindelijk in de 90e minuut als nog tot scoren te komen en dan ook nog met haar linker been 6-0. Eindstand: 6-0

Eindelijk weer eens 3 punten voor Vrouwen 1. Meiden weer met z’n allen gestreden met bij vlagen goed voetbal en klasse doelpunten, hopen dat Arjan hier vrolijk het weekend mee ingaat.
Supporters bedankt en tot in Ermelo

Scoreverloop:
13e min Lotte v/d K
40e min Nine
71e min Daimy
80e min Sanne
85e min Belle
90e min Ilse

Opstelling: Silia, Jennifer, Danae, Melissa, Serena, Daimy, Esmee, Lotte v/d Kolk, Nine, Belle, Ilse
Wissels: Anke, Sanne, Lotte D en Sarah
Geblesseerd: Lisa en Dyone