Zoals de meesten wel weten viert onze vereniging dit jaar het 100-jarig bestaan. En dit jubileumjaar wordt op zaterdag 7 september ’s middags o.a. opgeluisterd door een wedstrijd tussen het huidige Nunspeet 1 tegen Oud Nunspeet 1. Op welk tijdstip en hoe de wedstrijd er precies uit gaat zien, wordt later bekend gemaakt.

Nu zijn we op zoek naar oud-spelers van het vlaggenschip van de vv Nunspeet. Het liefst willen we voor deze leuke jubileumwedstrijd een mooie doorsnee vinden van alle generaties.

Van vóór het genoemde seizoen hebben we van de meeste oud-spelers en trainers wel de contactgegevens en hebben deze personen inmiddels ook al een mail ontvangen. Nu zoeken we met name oud-spelers van het seizoen 2002/2003 en later die wel zin hebben om in deze leuke (maar vooral ook gezellige) wedstrijd mee te doen.

Mocht je belangstelling hebben, dan kun je dat als volgt doorgeven:
• Een mail naar revdmolen@kpnmail.nl
• Of een smsje/appje naar 0622375749 (en dan graag ook even je mailadres doorgeven)

Graag duidelijk je naam vermelden.
En graag ook zo snel mogelijk (in ieder geval vóór 26 juli a.s.).

René van der Molen