De voetbalvereniging Nunspeet biedt haar leden, ouders van leden die veel op het sportpark zijn, trainers, begeleiders, scheidsrechters en alle vrijwilligers een reanimatiecursus aan. De cursus, bestaande uit één trainingsavond, wordt gegeven door twee ervaren instructeurs in het clubhuis van onze vereniging in september of oktober van dit jaar. In eerste instantie is er plaats voor maximaal 16 personen.

Mocht u belangstelling hebben voor deze reanimatiecursus meldt u dan aan via het mailadres:
info@vvnunspeet.nl onder vermelding van uw naam en opgave reanimatiecursus.

Bij voldoende deelname zal er in overleg met de trainers een datum worden gezocht waarop de training wordt gegeven. Mocht de belangstelling dermate groot zijn dan zal de vv Nunspeet een tweede trainingsdatum overwegen.

Het bestuur vv Nunspeet