Op 1 september 2024 bestaat onze club vv Nunspeet dan echt 100 jaar! Deze mijlpaal gaan we het hele seizoen met elkaar vieren met allerlei leuke activiteiten. Het exacte dagprogramma volgt nog, maar globaal gaat het er zo uitzien:

Vrijdag 6 september is er zoals inmiddels gebruikelijk het Slim Solar Systems Toernooi.

Zaterdag 7 september “De Aftrap”. We hebben een dag samengesteld voor iedereen die betrokken is bij vv Nunspeet, maar in het bijzonder de leden en vrijwilligers. De KNVB heeft alle wedstrijden uit geroosterd en we verwachten alle teams en begeleiding.

We starten rond 09:00 uur met de jongste jeugd van de Voetbalschool, gevolgd door de O8-O10. COVEBO Kids&Co is aanwezig met een evenemententruck en 1000 m2 spelonderdelen, waaronder een Springkussen, Pannakooi, Penaltyshot, Voetbaldart en Ringwerpen. Met een wedstrijdelement en eigen teambegeleiding wordt een parcours afgelegd.

Begin van de middag gaat de O11-O13 hetzelfde circuit afleggen, uitgebreid met een uitdagende 27 meter lange stormbaan.

De O14 en O15 gaan de strijd aan met Bubbelvoetbal en de Stormbaan.

In de middag zal Nunspeet 1 onder leiding van Werner Pluim en zijn staf een training verzorgen voor de O17-O19-MO20.

Rond 14:30 uur zal er een officieel moment zijn vanuit het bestuur met o.a. de onthulling van het Jubileumshirt.

Om 15:00 uur gaat het los met de wedstrijd van het jaar tussen Nunspeet 1 en Oud Nunspeet 1. De wedstrijd wordt geleid door niemand anders dan Roelof Luinge. Iedereen is uitgenodigd om de wedstrijd te komen kijken, waarna we afsluiten met een 3e helft, waarbij een uitzinnige DJ aanwezig is.

Om 19:30 uur luidt de bel voor de laatste ronde en rond 20:00 start de DJ z’n laatste plaatje in. We ruimen GEZAMELIJK op in de gedachte dat er nog een heel seizoen leuke activiteiten te verwachten zijn.

Tussen 12:00-19:30 uur zal Catering Culinair met meerdere foodtrucks en verschillende snacks, de inwendige mens verzorgen. We hebben gekozen voor muntenverkoop waarbij we, afhankelijk van je relatie met de club, gratis consumpties weggeven.

Namens vv Nunspeet en iedereen die er straks van geniet, alvast bedankt!