Het bestuur van de vv Nunspeet doet namens de vereniging een dringend beroep op alle leden, spelende- en niet spelende leden, de ouders van de voetballende leden en iedereen die onze vereniging een warm hart toe draagt.

Wordt vrijwilliger bij de vv Nunspeet al is het maar voor een dagdeel of een aantal uren per jaar. We hebben uw/jouw hulp heel hard nodig.

Ga met ons de in het jaar van het 100-jarig bestaan van de vv Nunspeet de grote uitdaging aan en wordt vrijwilliger en zorg ervoor dat we voor elk jaar dat we bestaan 1 nieuwe vrijwilliger zich aanmeldt bij de vv Nunspeet.

Meld je aan als nieuwe vrijwilliger via het e-mailadres: info@vvnunspeet.nl

Geef in de mail aan waar je je als vrijwilliger voor wil inzetten. Wij nemen contact met je op en brengen je in contact met één van de commissies.

Het bestuur vv Nunspeet