Na afloop van de eerste thuiswedstrijd van vv Nunspeet tegen vv Renswoude zijn zaterdag 28 september jl. door 2 nieuwe businessleden en twee businessleden hun contract ondertekend en verlengd te weten:

Nieuw contract:

Baker Tilly NV (Netherlands) uit Zwolle 2 sterrencontract, 3 jaar, getekend door Lars van de Ham
en Hesli Niebeek

Elan Notarissen Nunspeet, 2 sterrencontract, 3 jaar, getekend door Andre Russchen en Lieven van Belzen.

Verlenging 2 sterren contract SSVN:

Prins Bouw ’t Harde, 3 jaar, getekend door Wim Prins

Van den Hardenberg Makelaars & Taxateurs, 3 jaar verlengd, getekend door Hans vd Hardenberg.

Namens bestuur SSVN tekenden voorzitter Erik Molenschot en secretaris Betty Wieteler-Bruijnes

We zijn blij als bestuur, dat deze nieuwe businessleden zich aansluiten bij de SSVN en twee businessleden weer hun contract hebben verlengd bij de SSVN en als dank werden er prachtige bloemen en de SSVN/Stella bal overhandigd.

Bestuur businessclub vv Nunspeet

Foto’s: Dianta Lokhorst