Beste allemaal,

De Aftrap van 7 september is achter de rug en het was een daverend succes. Het jubileumshirt is op een indrukwekkende manier onthuld. De reacties waren zeer positief en de roep om een tweede bestelronde om het shirt te bemachtigen is groot. Daar geven we graag gehoor aan.

Het shirt is in retro-style met omgekeerde kleurstelling naar blauw-geel . Aangevuld met het jubileumlogo en verschillende inzetten die verwijzen naar het rijke clubverleden en onze 100- jarige historie. Dit is de laatste kans dit collectors item te bemachtigen!

Wil je ook in het bezit komen van dit unieke kledingstuk, dan kan dat per voorinschrijving. Op een tweetal avonden kun je door middel van passhirts (128-3XL) je maat bepalen en vervolgens het shirt bestellen. Bij de bestelling dien je wel direct met een pintransactie het bedrag te voldoen. We streven er naar het shirt voor het einde van het jaar uit te leveren. Houd voor de details de website en socials in de gaten. Door een oliebollenactie van Jeugdzaken en een bijdrage uit het jubileumbudget kunnen we de huidige jeugd (VS-O19) van vv Nunspeet het shirt goedkoper aanbieden.

Senioren €44,99 & Jeugd (VS-O19) €34,99

De pasavonden, in de kantine ’t Trefpunt, zijn op:

• Dinsdag 15 oktober van 19:15-19:45 uur
  • Woensdag 16 oktober van 19:15-19:45 uur