Zaterdag 12 oktober 2024
2e klasse G Oost

“Nunspeet pakt vierde overwinning op rij.”

Zaterdag jl, stond de wedstrijd tegen het ook nog ongeslagen vv VRC op het programma. Bij Nunspeet ontbrak wegens een blessure Emiel Goud. Hij werd in de spits vervangen door de van DSV ’61 afkomstige Patrick Visser. De aantrekkelijke wedstrijd tussen twee gelijkwaardige ploegen leek in een gelijkspel te eindigen. Echter in de slotfase van de wedstrijd was het Joep Banse die Nunspeet op voorsprong bracht.

Al na 2 minuten leek Nunspeet op voorsprong te komen. Na een één twee met Patrick Visser kwam Jonathan van ’t Hof in scoringspositie. Zijn schot ging echter over. In de eerste helft kreeg vv VRC 2 goede mogelijkheden, maar wist niet tot scoren te komen.

In de 2e helft kreeg Nunspeet enkele mogelijkheden om de score te openen, doelpunten bleven echter uit. In het laatste kwartier werd VRC onder druk gezet, hetgeen in de 84e minuut resulteerde een doelpunt van Joep Banse.

“De winst is belangrijk. De manier waarop we voor elkaar door het vuur gaan is ook van grote waarde”, aldus de trainer Werner Pluim.

A.s. zaterdag 19 oktober speelt Nunspeet in Leusden tegen medekoploper Roda ’46 Aanvang 15:00 uur.

Opstelling vv Nunspeet:
Jardi Niebeek, Enes Keklikoglu [62e min. Noah Mulder], Andrew Galea, Hermen Dam, Ruben Kappers, Jonathan van ’t Hof [88e min Asse Visscher], Bram van de Worp [90e min. Marnix Tissingh], Patrick Visser, Adi Draganovic , Marijn Haze en Joep Banse [90e min. Mark Koster]

Opstelling vv VRC:
Jeroen Vrolijk, Sam Schoeman, Jesse Sprokkelenburg, Noah Staal, Viggo Koeleman [78e min. Jurrien van der Horst], Robin Segers, Koen Nijhuis, Levi Vos [71e min. Jamal Bendadi], Maikel Epskamp, Robin de Vries [78e min. Marco de Gooijer] en David Scholte,

Scoreverloop:
84e 1-0 Joep Banse

Gele kaart:
vv Nunspeet:
Patrick Visser, Adi Draganovic, Enes Keklikoglu en Joep Banse
vv VRC: David Scholte

Rode kaart:
vv Nunspeet: